Pełna po brzegi nasza wózkowa torba!

Raczkując w świat nominowała nas abyśmy ujawniły co wozimy w naszej torbie na spacerach :D
Z racji tego, że nie obciążam się dodatkowo swoją własną torebką, w tej wózkowej musi zmieścić się wszystko co potrzebne :)
Oczywiście, nie każda rzecz jest użyta, ale ja lubię mieć je przy sobie w razie "W" :D
A wygląda to tak:

1. Czapeczka, opaska, apaszka dla Majki - w razie gdyby zawiało i zrobiło się zimno ;)
2. Kubek z wodą dla Majki.
3. Butelka z wodą dla mnie.
4. Pieluchy - na spacerze jeszcze nam się nigdy nie przydały, ale warto je przy sobie mieć ;)
5. Chusteczki nawilżone - niezbędne wręcz :D
6. Krem ochronny na wiatr i niepogodę dla Majki.
7. Krem ochronny z filtrem dla Majki gdy słoneczko mocno grzeje.
8. Parasolka.
9. Chusteczki higieniczne.
10. Gumy do żucia dla mnie ;)
11. Pomadka ochronna.
12. Odświeżacz do ust.
13. Portfel.
14. Moje okulary przeciwsłoneczne.
15. Długopis.
16. Telefon komórkowy.
17. Torba na zakupy gdy bagażnik wózka nie wszystko pomieści ;)
18. Majki okularki przeciwsłoneczne.
19. Sweterek gdyby zrobiło się chłodniej :)

Na zdjęciu zapomniałam umieścić, ale w torbie podróżują z nami oczywiście klucze od domu no i na każdy spacer wkładamy jakieś przekąski typu chrupki kukurydziane, biszkopty, owoce itp. - zależy od dnia :)

My nominujemy:

Bliźniaczki w akcji
M jak mama
Piwnooka
Nasz potrójny cud
Kraina Dziumbola

Torba firmy Bebetto z pozoru nie wygląda na pojemną, ale w rzeczywistości jak widać potrafi pomieścić sporo skarbów :)




3 komentarze :

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka