3 września, 3 lata temu....

3 lata temu, 3 września 2011 roku odbyło się dla nas wielkie wydarzenie, nasz ślub kościelny.
Formalnie byliśmy już małżeństwem od roku, jednak biała suknia i weselicho miało miejsce właśnie wtedy :)
Przygotowywaliśmy się do tego 2 lata.
L. poprosił mnie o rękę w wymarzonej dla mnie scenerii, przy zachodzie słońca nad morzem 7.07.2009r. i od razu po tym popędziliśmy zarezerwować salę na wesele, a tam pierwszy wolny termin był dopiero we wrześniu 2011.... :D
Dwa lata przygotowań, był to szczególnie dla mnie przyjemny czas. 
Nie musiałam się spieszyć, wszystko po kolei planowaliśmy i załatwialiśmy.
Dzięki temu wydarzeniu poznaliśmy cudownych przyjaciół, którym bardzo dużo zawdzięczamy  ♥

Ślub odbył się w moim rodzinnym mieście, była piękna pogoda, jak na zamówienie :)
Lekki stresik, ale jestem z siebie dumna, bo byłam twarda i podczas przysięgi nie uryczałam się tak jak to było na ślubie cywilnym :D
Mój wspaniały Mąż zrobił wszystko, żeby było tak jak to sobie wymarzyliśmy i jest tak do dzisiaj za co z całego serca mu za to dziękuję  ♥ 

Dzięki takim rocznicom możemy sobie na nowo przypomnieć jak spędziliśmy dzień 3 września, 3 lata temu....










Sesja ślubna odbyła się w Łebie











 Łeba, Ruchome Wydmy, Słowiński Park Narodowy











2 komentarze :

  1. Boskie fotki!!!! :) Widać, że dobrana z was para!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) my też mieliśmy sesję w SPN, tylko ciążową a nie ślubną! :D Magiczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka