15.08.2014r. - 10 miesięcy



Ważyłam: 9300 g

Mierzyłam: 77 cm
Potrafiłam już stać na nóżkach trzymając się jedną rączką a także sprawnie raczkować :D
Najbardziej lubię "buju buju" na huśtawce oraz bawić się klockami :)
Nie przepadam za zmianą pieluchy :D
Rodzice pierwszy raz obcięli mi grzywkę bo już była baardzo długa i wchodziła do oczu :D
18 lipca wyjechałam z rodzicami, ciocią Iwoną, wujkiem Jarkiem, Sandrą i Grzesiem na moje pierwsze wakacje nad morze do Rewala :) Było super! :D
W tym miesiącu wyszły mi kolejne 2 ząbki! :)

Rok wcześniej zaliczyłam sesję u cioci Kasi będąc w brzuszku Mamy, a teraz Ciocia zrobiła nam zdjęcia w tym samym miejscu gdy już byłam taaka duża :D



































2 komentarze :

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka