Sukienka koronkowa BodyFlirt od Bonprix

Zbliżały się święta, więc to był idealny czas aby zamówić dla siebie coś nowego od bonprix
Pierwsza moja myśl - sukienka, tym bardziej, że przed nami kilka uroczystości.
Chciałam żeby kolor był jasny a sukienka skromna, delikatna i elegancka.
Miałam mnóstwo typów lecz w końcu padło na:

z kategorii sukienki.


Sukienka w kolorze starego różu z koronkową górą.
Fason dopasowany do figury, okrągły dekolt, długość przed kolano.
Koronka w 100% poliestru.




Główny materiał z którego jest wykonana to: 70% wiskozy, 25 % poliestru. 5 % elastanu.
Dół poniżej talii jest bardzo dopasowany. 



Z tyłu, u góry na plecach sukienka posiada niewielkie rozcięcie.


W sukience BodyFlirt czuję się swobodnie.
Dzięki elastycznemu materiałowi dopasowuje się do sylwetki idealnie.
Jest wygodna, nie krępuje ruchów i nie uciska.
Mój rozmiar to 38, więc zamówiłam sukienkę w rozmiarze 36/38 i pasuje jakby była szyta na miarę :)
Jedyne czego mi w niej brakuje to zamka, który pomógł by w łatwiejszym ubieraniu.
Poza tym jestem zadowolona z wyboru i polecam :)



3 komentarze :

  1. Na pierwszych zdjęciach nie zachywyca, ale po założeniu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieraz ogladalam katalog bonprix ale nigdy nic nie zamowilam bo ceny powalaly ciekawe jak jest teraz ile taka sukienka kosztuje? Jesli to nie tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie sukienka kosztuje 119,99 zł
      http://www.bonprix.pl/style/sukienka-koronkowa-87909008/?category=1717&type=image&return=ref&source=2

      Usuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka