Komplet niemowlęcy / Bonprix Collection

Firma bonprix jest mi znana praktycznie od dzieciństwa.
Pamiętam katalogi, które listonosz przynosił nam do domu, ale sama osobiście nigdy nie miałam okazji zamówić z ich sklepu żadnej rzeczy.

W ramach programu bonprix Bloggers otrzymaliśmy możliwość zamówienia kilku produktów.
Był to ciężki wybór, podobało mi się sporo rzeczy i nie wiedziałam na co się zdecydować.
W końcu podjęłam ostateczne decyzje i dziś chciałabym zaprezentować Wam pierwszy komplet, który zamówiłam dla Kalinki.






Bolerko  w żywym ciemno-różowym kolorze, wykonane jest w 100% z bawełny organicznej.
Posiada długi rękaw, zapinane jest na 4 guziczki w kształcie kwiatków.
Zamówiony rozmiar 68/74 pasuje na nią w sam raz, rękawki są ciut dłuższe, dzięki temu będzie mogło posłużyć jej na dłużej.






Koszulka w kolorze białym, z falbanką u dołu w kwiatki, wykonana w 100% z bawełny organicznej.
Na przodzie koszulki znajduje się delikatny srebrny nadruk z motylkami.
Przy szyi zapinana jest na dwie  malutkie napy.
Zamówiony rozmiar 68/74, jak dla Kalinki póki co służy jako tunika.







Legginsy w kolorze jasnoróżowym, wykonane w 95% z bawełny organicznej oraz w 5% z elastanu.
U dołu nogawek z boku, znajdują się ozdobne falbanki z takim samym nadrukiem, który jest na falbance przy koszulce.
Spodenki posiadają gumkę w pasie, dzięki temu przy rozmiarze 68/74 są dopasowane do obwodu brzuszka Kalinki.





Kalinka w całym zestawie prezentuje się przeuroczo, już miała okazję zaprezentować się w nim w wigilię.
Podczas noszenia nie protestowała, więc na pewno jest jej w nim bardzo wygodnie :)



Więcej na temat bawełny organicznej tutaj.

1 komentarz :

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka