Dżinsy Skinny od Bonprix

Jest jeszcze jedna rzecz, którą wybrałam dla siebie z oferty katalogu bonprix.
Po urodzeniu Kalinki schudłam dosyć sporo, jeszcze więcej niż po ciąży z Mają.
Nie robiłam nic specjalnego żeby zrzucić kilogramy, po prostu, to chyba te geny.
Powiecie mi, że powinnam się cieszyć z tego powodu, ale ja byłam lekko przerażona.
Najbardziej wtedy kiedy zobaczyłam jak wszystkie spodnie na mnie wiszą.
Szczególnie dżinsy, które uwielbiam nosić!
Dlatego postanowiłam zamówić:
z kategorii: spodnie



Spodnie wybrałam w kolorze jasnoniebieskim "bleached used".
Z przodu i z tyłu kolor dżinsu jest lekko wytarty.
Wykonane z 82% bawełny, 17% poliestru i 1 % elastanu.
Ogólnie materiał jest nie za gruby i bardzo rozciągliwy.


Rozmiar spodni wybrałam 36, bo po przeczytaniu na stronie komentarzy wcześniejszych klientek wywnioskowałam, że jeśli noszę 38 lepiej zamówić o rozmiar mniejsze.
Z pośród 3 rodzajów długości, do mojego wzrostu pasował rozmiar T.
Po pierwszej przymiarce gdy dostałam je do domu byłam mega happy bo pasowały idealnie.
Fason świetnie dopasowany do sylwetki, nogawki zwężane ku dołowi, długość w sam raz.
Czuję się w nich bardzo dobrze, wygodnie się noszą, nigdzie nie uciskają.
Kolejny plus to podwyższony stan, bo już na szczęście minęła moda na "biodrówki" ;)
No i od tego cena bardzo atrakcyjna!
Osobiście jestem zadowolona i polecam :)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka