Sesja ciążowa z Kaliną - kwiecień 2015 ♥

Kolejne marzenie spełnione! 

Wiosna jest piękna! Widok i zapach kwitnących drzew i kwiatów zapowiadający początek ciepłych, słonecznych dni - uwielbiam!
Wymarzyłam sobie aby sesja brzuszkowa z Kalinką odbyła się właśnie w takiej scenerii.
Kasia po raz kolejny to marzenie spełniła, dodatkowo pomogła wybrać sukienki i bluzkę podczas naszego wspólnego buszowania po "lumpku" :D
Właściciel sadu wiśni CherryTree bez najmniejszego problemu zgodził się na sesję.
Wszystko udało się zgrać w czasie, drzewa były w pełnym rozkwicie, a pogoda mimo bardzo częstych zmian - dopisała!
Z wielką niecierpliwością czekałam na efekty sesji i jak zwykle Kasia mnie zaskoczyła, bo zdjęcia po raz kolejny wyszły lepiej niż bym to sobie wymarzyła :) Wisieńko jesteś THE BEST! :* 

W dzisiejszym dniu, pragnę złożyć Wam życzenia samych cudownych chwil z waszymi promyczkami! Dużo miłości i uśmiechu!  :)
Jestem najszczęśliwsza, że już jestem i za chwilę będę mamą dwóch cząstek mnie.
To wielkie wyzwanie, ale także sens mojego życia :)
Dziękuję Bogu, że postanowił mnie tym darem obdarzyć 

















































Zapraszam również do oglądnięcia zdjęć z Sesji Brzuszkowej z Mają klikając TU :)

4 komentarze :

  1. Śledzę prace Pani Katarzyny od kilku lat i muszę powiedzieć, że zawsze są bezbłędne, ale Wasza sesja - po prostu urocza! Pięknie :) Życzę szczęśliwego rozwiązania i zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka