Przygotowania, tajemnica, niespodzianka - Baby Shower!

Co to jest Baby Shower?
W skrócie - Kobiece imprezki z okazji zbliżającego się porodu. Wywodzą się z kultury anglosaskiej i były organizowane już w XVIII wieku. Podczas popołudniowych spotkań przy herbacie panie obdarowywały przyszłą mamę prezentami dla maluszka i służyły dobrą radą.

Ja osobiście, imprezy Baby Shower znam tylko i wyłącznie z amerykańskich filmów.
Nigdy nie przypuszczałam, że spotka mnie coś podobnego... aż  do ostatniego piątku - 1 maja.

Głównymi inicjatorkami były: przyjaciółka Kasia, siostra Iwona, Mama i siostrzenica Sandra.
Faceci dla dobra sprawy również byli w to wszystko wtajemniczeni, łącznie z Lechem - mężem mym.
Dzień przed wydarzeniem, gdy przyjechaliśmy do rodziców, mój tata prawie się wygadał. Dziewczyny miały sporo stresu w związku z tym, ale ja mimo małego dochodzenia na szczęście nie wnikałam głębiej w temat i dzięki temu nie zorientowałam się o co kaman ;)
Do ostatniej chwili nie podejrzewałam co się szykuje...wszystkie dekoracje były szykowane pod moją nieobecność!
W chwili kiedy przybyliśmy do domu rodziców, zobaczyłam tort i zastawiony stół, zaczęłam się zastanawiać, czy oni się czasem nie pomylili, bo przecież urodziny mam we wrześniu!
Zorientowałam się dopiero gdy przyjrzałam się dokładnie ozdobie na torcie :D
Nie mogłam uwierzyć jak one to wszystko wymyśliły.
Zaczęły opowiadać o przygotowaniach i wtedy mogłam poskładać sobie do "kupy" wszystkie ich dziwne zachowania i niewyjaśnione sytuacje! :D

Było dużo śmiechu i wzruszeń a ja przez czas chodziłam z bananem na twarzy ... i  powiem Wam jedno - jestem szczęściarą, że są wokół mnie tak wspaniali ludzie :)

Jeszcze raz ogromnie Wam dziękuję!!!!  ♥ ♥ ♥





No tak... wszystko jasne! :D









Pyszny torcik :)



Czas na korzystanie z pięknej pogody również się znalazł :)








Majkowy piesek :D


Rocznik 2015 będzie nasz :D

"Mały kwiatuszek tatusia" - Bluzeczka stworzona dla Kalinki :)

2 komentarze :

  1. :* :* :* Dobrze, że zrobiłaś zdjęcia prezentu ode mnie, bo zapomniałam pstryknąć z tych emocji :D

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka