Morze ♥

Uwielbiam morze! Góry również są piękne (chociaż zimą jeszcze tam nie byłam) ale w lato u nas zawsze wygrywa Bałtyk!
Na początku związku z Lechem, namawiał mnie bardzo żebym zrobiła prawo jazdy.
Postawił nawet warunek, że jak zdam egzamin to pojedziemy nad morze :p
Prawko zdobyłam a teraz On co roku musi mnie tam wozić :)
Najbardziej lubimy jeździć przed rozpoczęciem sezonu, kiedy nie ma jeszcze takiego tłumu, ale z rożnych powodów nie zawsze nam się to udaje.

Od dziecka marzyłam żeby morze zobaczyć i udało się dopiero gdy miałam 11 lat.
Ciocia zabrała mnie na kilka dni do Kołobrzegu i pamiętam, że byłam wtedy przeszczęśliwa! :D


Pierwszy wyjazd nad morze do Pobierowa Maja zaliczyła będąc jeszcze w brzuszku :)

Rok temu Majka wyjechała na swoje pierwsze wakacje (będąc poza brzuszkiem ;) ) do Rewala.
Miała wtedy 9 miesięcy :)
Pojechaliśmy rodzinką w powiększonym składzie.
Droga była dłuuuga bo akurat trafiliśmy na moment, gdy cały kraj postanowił również tam się wybrać i korki były przeogromne, ale w końcu udało się dojechać.
Pogoda dopisała w 100%, lepiej trafić nie mogliśmy :)

W drodze :)


Dojechali! :D

Pierwszy kontakt z morzem :)







































Tygodniowe wakacje były bardzo udane :)
Muszę przyznać, że Rewal to piękne miasto i bardzo dobrze się w nim czułam mimo tłumu turystów. 
Na pewno nie raz tam zawitamy :)

1 komentarz :

  1. Morze jest piękne ale mamy bardzo daleko...:-\
    Piękne zdjęcia!! :-D

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka