Lula Family - Patyczki kosmetyczne do makijażu i demakijażu

Wyniki konkursu na blogu a ja zapraszam na drugą części recenzji kolejnego produktu firmy Lula Family, które miałam okazję testować.

Patyczki kosmetyczne Lula do korekty makijażu i demakijażu



Patyczki kosmetyczne do korekty makijażu i demakijażu to dla mnie nowość a także pozytywne zaskoczenie, ponieważ osobiście nigdy wcześniej nie spotkałam w sklepie tego produktu.



Przy moich naturalnie długich rzęsach, podczas używania tuszu, ciężko było nie pobrudzić okolic oka. Przy usunięciu "kleksów" w takich wypadkach zawsze używałam najzwyklejszych patyczków do uszu, ale ich kształt nie zawsze pozwalał wszystko wyczyścić.
Kiedy zaczęłam testować patyczki kosmetyczne Lula, które mają stożkowy kształt, mogłam bez problemu przeprowadzić korektę, docierając do kącików oka.
U mnie świetnie sprawdza się przy górnej powiece.


Z kolei druga końcówka, zakończona na okrągło, idealnie czyści niedoskonałości na dolnej powiece przy linii rzęs.


Rewelacyjnie sprawdzają się również przy malowaniu paznokci do usuwania lakieru ze skórek.
Patyczki są miękkie i delikatne, główki wykonane w 100% z bawełny.
Nie należy stosować ich do wewnętrznych części nosa, ucha i oka.
W opakowaniu znajduje się 100 sztuk, więc takie pudełeczko wystarcza na długo.
Do zakupu zachęca również niska, przystępna cena.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka