Lula Family - Chusteczki do demakijażu

Chusteczki do demakijażu Lula Family


Miałam okazję stosować chusteczki tego rodzaju kilku firm, ale albo w opakowaniu było ich za mało albo cena była kosmiczna lub po prostu kiepsko zmywały makijaż.
Po pewnym czasie stosowania chusteczek Lula Family mogę stwierdzić, iż chusteczki radzą sobie z tym bardzo dobrze.
Pozostawiają twarz odświeżoną, gładką i czystą.
Są miękkie i delikatne. Nie zawierają alkoholu, mają naturalne pH co powoduje, że nie podrażniają i nie przesuszają skóry.
Mnie na ogarnięcie twarzy  i szyi wystarcza jedna sztuka, przez co są bardzo wydajne.
Zamykane opakowanie zapobiega wyschnięciu chusteczek, dzięki temu mogą wystarczyć na długo.



Chusteczki można używać do codziennego demakijażu, są również idealne do stosowania w podróży, w pracy, itd.
Idealnie sprawdziły się podczas naszych wyjazdów.
Zawsze miałam problem aby pomieścić w swojej kosmetyczce wszystkie potrzebne rzeczy.
Zamieniając płatki kosmetyczne + płyn do demakijażu na chusteczki, zyskałam w niej sporo miejsca.
Nieduże opakowanie bez problemu mieści się w torebce, a chusteczki zastępują płynne kosmetyki.


Chusteczki zawierają ekstrakt z kwiatu nagietka, który działa ochronnie i pomaga łagodzić podrażnienia.
Mają przyjemny, łagodny zapach ( mnie osobiście przypomina perfumy, których używała moja mama gdy byłam mała :D ).
W opakowaniu znajduje się 20 sztuk, w sklepie internetowym kosztują niecałe 3 zł.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka