Lenor Unstoppables - ten zapach...


Jakiś czas temu otrzymałam od Liwii z bloga Handmade akcesoria od Mamy saszetkę z próbką granulek:
LENOR UNSTOPPABLES - są to granulki uwalniające zapach podczas prania, który zapewnia do 12 tygodni wzmocnienie świeżości. 
Kiedy listonosz dostarczył przesyłkę, praktycznie od razu jej użyłam i zrobiłam pranie.
Wsypałam zawartość do bębna i się zaczęło...

Po godzinie wyjęłam pranie z pralki a wszystko pięknie pachniało - byłam w ciężkim szoku. Rozwieszanie ubrań na sznurku, to jeszcze większa przyjemność niż do tej pory :D 
Czekam z niecierpliwością, kiedy ten produkt znajdzie się na polskim rynku, ale sprawdziłam, że można dostać na allegro :)
Ubrania pachną bardzo długo, bez konieczności używania płynu do płukania.
Idealne do prania ręczników i pościeli.


EDIT:
UWAGA! Po dodaniu tego postu, dostałam opinię od osób, które stosowały granulki przez dłuższy czas, a nie jednorazowo (tak jak ja). Oto one:

Sylwia:"sa 3 zapachy ich, ale jak zaczełam ich uzywac, zaczeła mi sie robic wilgoć w pralce- nie rozpuszczają se dobrze w pralce i sie osadzają wiec mimo super zapachu nie polecam ich"

Majkowe Love:"o kurcze, czyli widzisz, na dłuższą metę używanie ich nie jest takie fajne?"

Sylwia:" nie jest własnie fajne, ja kupiłam sobie cale opakowanie, ale co otwierałam pralkę czulam wilgoć, aż sie zaczełam zastanawiac czy z odpływem coś nie tak czy jak,ązw końcu odgiełam gumę w pralce a tam pełno tych granulek było i wilgoć, przeszłam ponownie na proszek i problem zniknął, ale najpierw musiałam oczyscić pralkę dobrze. nei wiem moze to wina pralki, hmmm choć mam dobrą ;) "

Paulina: "Nie polecam ... źle sie rozpuszczają zostawiaja biale smugi"

To tylko dwa przypadki, ale okazuje się niestety, że na dłuższą metę ten wynalazek chyba nie  jest taki dobry :(
Czekam na wasze opinie w komentarzach :)

Lenor Unstoppables dostępne są w trzech zapachach - BLISS, FRESH, LAVISH.




42 komentarze :

  1. Jestem w pośiadaniu zapachu fresh. Nie polecam ich. Po 1 cena jest bardzo wysoka 26 zł, a opakowanie jest małe starczy na zaledwie kilka kilkanaści prań.Po 2 byłam rozczarowana bo niszczy ubrania z włóczki, swetry po tym produkcie stały się tak sztywne i szorstkie jakbym uprała je w mega mocnym proszku do prania a prałam je jak zawsze w perwolu po którym sweterki były zawsze pachnące i mięciutkie. Po 3 wsypałam pół nakrętki i nie czuć żadnego zapachu. Proponuje zakup płynu do płukania z Biedronki Eden zapach np Amazonian Jungle kosztuje 8 zł za 1,5 l. jest tani, bardzo wydajny a ponadto zapach jest intensywny i utrzymuje się na ubraniach bardzo długo nawet podczas noszenia a co najważniejsze zmiękcza tkaniny a nie usztywnia. Nie kupie więcej tych perełek zapachowych rozczariwałam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Panie pierzecie, dla mnie rewelacja te granulki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam i faktycznie, badziewie jakich mało. Starcza na 15 prań i koszt jednego płukania wynosi prawie 1,50 gdzie przy zwykłym płynie jest to mniej niż 20 groszy. Pranie pachnie, ale jest mega sztywne. Ot taki bajer i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię płynów do płukania , a te perełki są fajną alternatywą. Można je używać do wszystkich tkanin, a lenora do płukania nie można do odzieży sportowej, ręczników i puszystych tkanin, bo po prostu je niszczy. Podobają mi się ich zapach, sama decyduję czy chce pachnieć delikatnie czy mocniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zauważyłam to samo co Sylwia,dziwny zapach z pralki i niestety "żaden" zapach na ubraniach.Zużyłam dwa opakowania, w dwóch różnych wersjach "zapachowych". Dozowałam różne ilości perełek. Gdy dodawałam naprawdę dużo to owszem coś tam pachniało ale krótko a ubrania wcale nie były miękkie i miłe w dotyku. Dodam jeszcze że od lat stosuję do prania płyny Lenor czasami zamiennie z Silanem i jestem z nich bardzo zadowolona, niestety ten produkt to była pomyłka producenta

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem zadowolona. Pranie cudownie pachnie a granulki wsypuję do woreczka którego używam czasem do prania skarpetek i problem ewentualnych granulek w kołnierzu rozwiązany. U mnie rozpuszczają się wszystkie i pralka mi nie sztyni. Ja polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie polecam. Totalna lipa Lenora. Niestety dalam się nabrać i kupiłam. Niszczy ubrania,zapach jest,ale płynu a nie kulek. Pozostawia okropną wilgoć w pralce. Lipa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach FRESH rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kurczę zmartwiłyście mnie tym, że może zapychać pralkę... Ja stosuję je od jakiegoś czasu (ale nie do każdego prania, zależy czy używam proszku czy płynu) i samo to, że nie używam ich regularnie, a pralka pachnie właśnie perełkami (wcześniej wyczuwałam w niej wilgoć). Perełki faktycznie mają swój minus w postaci ceny, ale może będą pojawiać się na promocji...:) Co do samego ich działania, one mają dawać tylko zapach ubraniom. Do pełnej ochrony potrzebny jest standardowo produkt do prania (płyn/proszek/kapsułki) + płyn do prania (zmiękcza i ochrania tkaniny) oraz opcjonalnie perełki (zapewniają zapach). I faktycznie co do zapachu to utrzymuje się od dość długo. Ubrania pachną nawet po wyjęciu z szafy (czego nie gwarantował żaden inny produkt używany przeze mnie). Dlatego u mnie produkt jak na razie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zadowolona. Ubrania po wyciągnięciu z szafy pachną świeżością. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w perełkach naprawdę się zakochałam :) Są idealne, nieziemsko pachną i działają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.U mnie póki co problemu z pralką po użyciu perełek nie ma,mam nadzieję że tak już zostanie.Testuję perełki o zapachu Fresh jako,że jestem ambasadorką everydayme.Zapach jest bardzo przyjemny,świeżość długo utrzymuje się na ubraniach.Cena jest wysoka ale będę polować na promocję,chciałabym ich używać chociaż okazyjnie do prania pościeli,czy ręczników,na co dzień wystarczy mi zapach płynu do płukania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbowałam Lenor Unstoppables i jestem troszke zawiedziona tym że ubrania są sztywne i niemiłe w dotyku.
    Co prawda pieknie pachnie pranie, ale ta sztywność troszkę mnie zniecheca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wypróbowałam Lenor Unstoppables i jestem troszke zawiedziona tym że ubrania są sztywne i niemiłe w dotyku.
    Co prawda pieknie pachnie pranie, ale ta sztywność troszkę mnie zniecheca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podobają te perełki ładnie pachną, utrzymują dłużej świeżość ubrań. Łatwe w zastosowaniu w wygodnym opakowaniu. Dawkowanie wg uznania można dać więcej jak się chce mieć intensywniejszy zapach lub mniej, jeżeli lubi się delikatniejsze zapachy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie zapach jest bardzo przyjemny. Zapach długo trzyma i rozpuszczają się w każdej temperaturze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lenor Unstoppables to bardzo udany produkt! Lubię jak moje pranie długo i świeżo pachnie. Oczywiście płyny do płukania tkanin świetnie się sprawdzają, ale zawierają one składniki zmiękczające, które nie są zalecane do niektórych tkanin. Perełki zapachowe Lenor nie zawierają składników zmiękczających, więc stosuję je do prania ubrań po fitnessie. Świetnie się też sprawdzają do prania ręczników, pościeli czy firanek. Pachnie wtedy w całym domu! Polecam wszystkim z wrażliwym nosem 

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również testowałam perełki zapachowe Lenor Unstoppables i muuszę przyznać że jestem zaskoczona! Nie spodziewałam się że tak małe perełki potrafią zdziałać takie cuda. Nie tylko ładnie pachną ale i pięknie się prezentuje zarówno sam produkt jak i jego opakowanie. Dozowanie jest banalnie proste a efekty mmm nie do opisania. Dzięki nim na co dzień mogę czuć się świeżo i otaczać się pięknym zapachem morskiej bryzy. Cena jest stosunkowo niska jak na nowość na rynku więc tym bardziej zachęca do zakupu. Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również testowałam perełki zapachowe Lenor Unstoppables i muuszę przyznać że jestem zaskoczona! Nie spodziewałam się że tak małe perełki potrafią zdziałać takie cuda. Nie tylko ładnie pachną ale i pięknie się prezentuje zarówno sam produkt jak i jego opakowanie. Dozowanie jest banalnie proste a efekty mmm nie do opisania. Dzięki nim na co dzień mogę czuć się świeżo i otaczać się pięknym zapachem morskiej bryzy. Cena jest stosunkowo niska jak na nowość na rynku więc tym bardziej zachęca do zakupu. Polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja szczerze polecam perełki pieknie pachnie pościel ,firanki to zapach w całym domu oraz ubrania w szafie i na mnie dykretnie,nie za mocno rewelacja.Niedlugo koniec lata a tu mozemy zatrzymac zapach na dłuzej:))i domownicy ,znajomi,rodzina też zadowoleni.Czas wypróbowac inne zapachy. #LenorUnstoppables

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie perełki zapachowe Lenor są super, nadają niesamowity zapach świeżości ubraniom i nie tylko. Nadają się do każdego rodzaju tkaniny co nadaje im uniwersalności. Zapach prania po wyjęciu z pralki roznosi się wręcz po całym domu. Każdy z domowników jest zadowolony. Polecam każdemu je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki testowaniu wiem, jak efekt dają perełki Lenora.I cóż.Same perełki są intensywnie pachnącym dodatkiem do prania...i tu jest problem.Ponieważ nie jest to zamiennik dla płynu, proszku czy kapsułek.I tak naprawdę wlewając większą ilość płynu Lenor też możemy uzyskać taki rezultat.Więc patrząc na przeciętnie zarabiającego człowieka,podejrzewam iż większość odpuści sobie ów dodatek.I zostanie przy tradycyjnym płynie, który niewątpliwie wychodzi taniej w porównaniu z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skupiła się na cenie, przeliczyłam i wyszło, że cena perełek jest moim zdaniem bardzo wysoka w przeliczeniu na jedno pranie, w porównaniu ze zwykłymi płynami zapachowymi.
    Jedyną zaletą perełek jest uwalniający się przez cały proces prania niesamowicie uwodzicielski zapach. Fajnie, że istnieją aż trzy opcje zapachowe tegoż produktu.
    Niestety, wyprane w perełkach ciuszki (ale głównie ręczniki) są bardzo sztywne i twarde. Produktowi brakuje funkcji zmiękczacza. Trzeba więc pamiętać o jego dodaniu. Wtedy jednak koszt każdego prania znacząco wzrasta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Perełki Lenora mi osobiście bardzo przypadły do gustu. Produkt spełnia moje oczekiwania, zapach jest przyjemny i co najważniejsze długo utrzymuje się na ubraniach. Praktycznie kończę pierwsze opakowanie i mogę powiedzieć, że ten produkt jest bardzo wydajny i można go łatwo dozować. Mam w planach przetestować wszystkie nuty zapachowe. ZOSIASAMOSIA

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie perełki Lenor Unstoppables się sprawdzają. Uwielbiam niebieski zapach. Pranie na prawdę długom pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam okazję testować perełki Lenora i muszę powiedzieć że ja stosuję je w szczególności do ręczników i pościeli. W dłuższych cyklach prania nie ma problemu z nierozpuszczaniem się produktu a zapach trwa i trwa...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja użyłam dwa razy i teraz wiem od czego pralka zaczęła mi śmierdzieć. Teraz zrobiłam kilkanaście prań bez perełek i jest ok. Ale nie wiem czy moja mała alergiczka nie ma na nie alergii, bo gdy kładzie się do pościeli wypranej w perełkach zaczyna kaszleć. Może zbieg okoliczności. Tego nie mogę potwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi bardzo odpowiada ten fajny długo utrzymujący się zapach, uwielbiam jak pranie ładnie pachnie ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uważam, że perełki są super. Wręcz przeciwnie, moje ubrania są bardzo miękkie po wyjęciu z pralki. Nie wiem dlaczego w niektórych przypadkach jest sztywne, może to zależy od pralki i temperatury prania. Dla mnie rewelacja, zapach zasługuję na 5+ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział w testowaniu perełek Lenora i właściwie to mam mieszane uczucia, może za dużo się spodziewałam? Bardzo lubię, gdy pranie świeżo pachnie i zapach utrzymuje się długo na odzieży, perełki co prawda pachną, ale nie aż tak, jak oczekiwałam. Poza tym zapach jest wyczuwalny tylko gdy pranie jest mokre, a gdy wyschnie właściwie go nie czuć. W dodatku ta cena! U mnie w sklepie 25 zł za opakowanie – to zdecydowanie za drogo. Zdecydowanie wolę używać tradycyjnych płynów Lenor. Ranna28

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na szczęście nie mam takich problemów z tymi perełkami. Właśnie wszystko się ładnie rozpuszcza i do tego ładnie pachnie co mi odpowiada jak najbardziej. Fajnie by było jakby miała w sobie środki zmiękczające, aby nie trzeba było wlewać jeszcze płynu do płukania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Perełki #LenorUnstoppables sprawiły, iż pranie po wyciągnięciu z pralki pachnie rewelacyjnie świeżo. Byłam  w szoku,  bo nie wierzyłam, że  może  coś  jeszcze bardziej odświeżyć pranie. Całe  mieszkanie  pachniało. Szkoda tylko, że  niestety szybko zapach się  ulotnil. W szafie po dwóch  dniach nie było  już  czuć  zapachu lenora, a szkoda (a gdzie 12 tygodni jak mowa w reklamie  ;)) Jak bym wsypala pół  opakowania może  by zapach utrzymał  się  dłużej. Mimo wszystko polecam te perełki  bo odmieniaja pranie. Staje się  ono przyjemniejsze :).  Jedynie co to bym zmniejszyła  cenę  za krótki  efekt. Ja osobiście  będę  stosować  perełki  #LenorUnstoppables. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wg moje oceny Lenor Unstoppables spełnia swoje zadanie. Pranie pachnie cały czas - z tym,że dodaję zdecydowanie mniej niż zaleca producent (przy dużej ilość perełek intensywność zapachu jest zbyt duża, zwłaszcza w pomieszczeniu). Wydajny, ładnie pachnie. Nawet stara wełna nie ma zapachu "psa". Zapachy są trzy, więc można sobie wybrać odpowiedni. Jedyna wada to cena, jeszcze ani razu nie widziałam niższej niż dedykowanej.Oceniam pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio dostałam saszetkę z granulkami w gratisie do płynu. Od razu użyłam. Granulki idealnie się rozpuściły, nie zostawiały białych śladów, ani wilgoci. Podejrzewam, że to nie kwestia granulek, tylko prania. Nie będziemy miały wilgoci w pralce, jeśli po praniu otworzymy drzwiczki, a wnętrze i uszczelki wytrzemy do sucha. Nie będziemy miały zniszczonych ubrań, jeśli wypierzemy je w dobrym płynie (ja stosuję Lenor) i dobrym proszku (ja mam persil). Nie będziemy miały białych śladów na ubraniach, jeśli wypełnimy bęben na około połowę. Otóż napchane na siłę ubrania nigdy nie mają szans dobrze się wypłukać. W praniu z granulkami miałam zarówno swoją koszulę z delikatnego materiału, jak i spodnie jeansowe czy bluzę sportową Kempy mojego męża po treningu. Wszystko wyprane idealnie, a zapach utrzymuje się długo. Dla wrażliwych może i zbyt długo. Nie ukrywam, że po noszeniu całego dnia koszuli, nieco miałam go dość. Niemniej granulki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem jak wiekszosc Pan pierze ubrania ale to chyba wina nie dbania o pralke.Trzeba pamietac ze pralka po praniu zawsze musi byc otwarta zarówno beben jak i szuflada na proszek .Dodatkowo trzeba uzywac Calgonu i przedewszystkim raz w miesiacu czyscic pralke w postaci wlaczenia jej bezwsadu.Trzeba tez segregowac ubrania i prac w takich temperaturach w jakich sa oznaczenia na metce.Bardzo wiele osob nie przestrzega tych rzeczy i zwala wine na srodki piorące.Uwazam ze perelki sa dobre zapach jest super ,pranie miękkie .

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem oburzona różnicą między testerem a pełnowymiarowym opakowaniem. Tester - super zapach, intensywny,natomiast kupione opakowanie - pranie absolutnie bez żadnego zapachu. Zakupy poczyniłam w Rossmanie. Nie wiem, jak w innych drogeriach, jeśli kupujecie to może spróbujcie niemieckiej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie polecam , pranie sztywne. Same perełki pachną ładnie , ale pranie pachniało tylko płynem do płukania jaki dodałam.Znalazłam inne zastosowanie perełek - wsypałam je do małego woreczka (uszyłam z resztki firanki) i powiesiłam w szafie .Pachnie całe mieszkanie i ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem również rozczarowana różnicą między testerem a pełnowymiarowym produktem, tester pozostawił naprawdę intensywny, mocny i długotrwały zapach natomiast nie można tego powiedzieć o pełnowymiarowym opakowaniu, dozowałam perełki tak samo jak tester ale różnica w intensywności zapachu była znaczna. Perełki nie powodują wilgoci w pralce i nie pozostawiają białych smug na odzieży jak pisały panie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodaje do prania dokładnie takiego środka http://www.vanish.pl/aktualnosci-i-artyku%C5%82y/jak-utrzymac-biel-tkanin-latem/ i powiem Wam ze rzeczy odzyskuja nieskazitelna biel.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziś kupilam zero zapachu perełek tylko proszku który stosuje. .

    OdpowiedzUsuń
  41. Robert K
    Jeszcze nie miałem okazji używać, ale kupiłem 4 zapach - dreams - ten dla mnie jest "the best" (pierwszy raz go zobaczyłem od dłuższego czasu). Aha - siedzę w Niemczech, a produkt kupiłem w REWE.

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka