W moim brzuszku mieszka...

 

Dzisiejsza wizyta u lekarza to dla mnie wielka niespodzianka, bo szczerze, miałam cichą nadzieję, że poznam płeć ale podchodziłam do tego z dystansem, bo wiedziałam jak długo Majka nie chciała się ujawnić ;)
Najważniejsze dla mnie podczas badania było to, że dzieciaczek rozwija się prawidłowo. 
Moje wyniki laboratoryjne są wręcz idealne.
Nagle doktor zapytał, czy już mówił jaka płeć i pokazuje na monitorze jajeczka między nóżkami :D ♥
dla pewności powiedział, że potwierdzimy na 100% przy następnej wizycie, ale to już raczej przesądzone :)

Tak więc wszystko wychodzi na to, że na 98,5 % będzie to SZYMON ♥

A oto Jego profilowe 


Po raz drugi potwierdza się moje przeczucie, które miałam przy robieniu testów ciążowych.
Przy pierwszym czułam, że będzie dziewczynka i urodziła się Majeczka♥
Teraz czułam, że będzie to chłopiec... i jest ♥
Sprawdziła się również pierwsza wersja doktora z dwóch wizyt wstecz ;)

Na koniec taka mała statystyka :D 
Na moje dzisiejsze pytanie, czy będzie to Kalinka czy Szymonek, odpowiedziało:

18 osób - chłopak
13 osób - dziewczynka

hihihi



10 komentarzy :

  1. Gratulacje!!! Majeczka będzie szalała z bratem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* hehe no Ty już powoli coś o tym wiesz :D

      Usuń
  2. No i będzie parka (czyli teoretycznie układ idealny) i ucięte zostaną gadanie "To co może trzecie ... " :)
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi mam nadzieję, że będzie tak jak piszesz :) dziękuję :*

      Usuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka