Lego Duplo "Mój pierwszy domek"


Dzięki portalowi TestMe Too  Majka miała okazję testować nowy zestaw klocków Lego Duplo "Mój pierwszy domek".
Kiedy kurier dostarczył przesyłkę, nie mogłam doczekać się chwili, gdy Majka wróci ze żłobka. Byłam ciekawa jak zareaguje na nową zabawkę.
Jej reakcja była niesamowita! Od razu wszystko rozpakowała i była zaciekawiona, co, jak, z czym i do czego co się składa :D Później z dywanu przeniosła się na stolik, pokazywała co oznaczają poszczególne obrazki na klockach, puszczała "Alę" i "Tośka" na zjeżdżalni :D
Wręcz nie mogła się od nich oderwać :)

Od kilku dni codzienna zabawa z klockami to już norma.
Ala i Tosiek usypiani są przez Maję w swoich łóżeczkach, Majka odkrywa nowe konfiguracje budowania klocków, przekłada okienka itp.
Szczerze, nie spodziewałam się, że zabawa Lego Duplo będzie aż tak wciągająca.
Bawimy się wspólnie spędzając kreatywnie czas.
Warto również zaznaczyć, że klocki Lego Duplo są bardzo bezpieczne i nie trzeba się bać zostawiając malucha z nimi sam na sam :)




















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka