Elegancko i niedrogo - bonprix

Po tych wszystkich chorobach, które mnie ostatnio dopadły (angina a potem mega katar), wreszcie się zebrałam, żeby tego posta poskładać w jedną całość. 
Rzeczy, które zamówiłam z katalogu bonprix kolejny raz przypasowały nie tylko dziewczynkom ale również mnie :) Dziś chcę zaprezentować wam trzy rzeczy, które złożyłam w jedną całość :) 

1. Shirt


Bluzka marki BODYFLIRT posiada koronkowe rękawki oraz baskinkę.
Wykonana jest w 95% z wiskozy i 5% z elastanu.
Koronkowe rękawki w 100% z  poliestru.
Kolor: pastelowy różowy.





Bluzeczka prezentuje się bardzo elegancko. Wybrałam rozmiar 36/38 i jak widać pasuje idealnie. Jest dopasowana i dzięki baskince można ukryć brzuszkowe niedoskonałości ;)
Od razu stała się jedną z moich ulubionych bluzek. Czuję się w niej bardzo swobodnie i wygodnie.
Idealnie pasuje do spódniczki ołówkowej (o niej w dalszej części postu), ale również w zestawie ze spodniami wygląda świetnie :)





z kategorii: Spódnice


Spódnica ołówkowa marki BODYFLIRT z paskiem.
Materiał z którego została wykonana to 35% poliester, 5% elastan, 60% wiskoza, co sprawia, że jest bardzo elastyczna i dopasowana.
Długość: mini.
Z tyłu rozporek oraz zapięcie na zamek kryty.
Pasek lakierowany ze szlufkami.
Kolor czarny.



W spódnicach chodzę raczej okazyjnie dlatego nie mam ich zbyt wiele, ale na ołówkową czaiłam się od dłuższego czasu. Kiedy zobaczyłam w sklepie bonprix ten konkretny model i poczytałam opinie, nie zastanawiałam się dwa razy. Zamówiłam ją w rozmiarze 36/38 i kolejny raz trafiłam idealnie.
Jest świetnie dopasowana i do tego wygodna, polecam! :)




z kategorii: Damskie swetry


Sweterek marki bpc bonprix collection w kolorze ciemnoczerwonym.
Wykonany z dzianiny o gładkim splocie, skład: 70% bawełna, 30% poliamid.
Długi rękaw, dekolt w serek. Dół i końce rękawów zakończone lekkim ściągaczem.
Zapięcie na guziki.
Kolor ciemnoczerwony.




Na taki sweterek polowałam od dłuższego czasu, a kiedy już na niego trafiłam w katalogu bonprix nie mogłam zdecydować się na jeden kolor, ponieważ wybór jest bardzo szeroki :)
Jako, że w czerwieni jest mi ponoć w do twarzy zdecydowałam się na ciemnoczerwony. Zamówiłam go w rozmiarze 36/38 i jest super! Ani za krótki, ani za długi, po prostu w sam raz.
Jest mi w nim miło i ciepło. 
Po zapięciu guziczków bardzo ładnie dopasowuje się do sylwetki. 





2 komentarze :

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka