Test ekspresu i kapsułek Tchibo Cafissimo



 Dzięki portalowi rekomenduj.to, zostałam wybrana do testowania ekspresu oraz kapsułek Tchibo Cafissimo.
Kiedy tylko kurier dostarczył wielki karton, od razu zabrałam się do testowania. 
W środku oprócz ekspresu Cafissimo Pure White otrzymałam 15 rodzajów kapsułek. 
Uwielbiam pić kawę wtedy kiedy chcę się zatrzymać i mieć chwilę tylko dla siebie więc nie czekałam długo i od razu zaczęłam degustację :)



 Jak się okazało uruchomienie eskpresu i przygotowanie kawy jest banalnie proste i szybkie.
Wystarczy raz przeczytać instrukcję :D



Kapsułki zawierają najlepszą kawę Tchibo Arabica, pochodzącą z certyfikowanych, zrównoważonych źródeł. Różne rodzaje kawy od espresso do caffe crema i kawy filtrowanej gwarantują bogaty wybór wyrazistych smaków.


Moje ulubione kapsułki to te widoczne na zdjęciach.
Kawa smakuje nie tylko mnie i mojemu mężowi lecz również gościom, którzy nas odwiedzili i mieli okazję do degustacji.



Jeśli chcecie tak jak ja zakochać się w Cafissimo, zapraszam do zakupu ekspressu Tchibo Cafissimo oraz kapsułek w atrakcyjnych cenach. Promocja jeszcze trwa, 


Szczegóły pod TYM LINKIEM :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka