Kostium kąpielowy od Bonprix


Lato już minęło więc chciałabym przedstawić wam rzecz, która sprawiła, że na wakacjach czułam się bardzo komortowo.

Jest nią modelujący kostium kąpielowy od Bonprix
z kategorii: stroje kąpielowe.


 Wybrałam strój w kolorze czarnym. Posiada ramiączka wiązane na szyi, dzięki czemu można regulować ich obwód.
W biuście miękkie wkładki są wyjmowane.
Wykonany jest z materiału modelującego figurę:
- materiał wierzchni: 62% poliamid, 38% elastan;
- podszewka: 100% poliester;
- podszewka siatkowa: 85% poliamid, 15% elastan.


Kamienie i cekiny efektownie ozdabiają środek dekoldu.
Kostium pod biustem posiada gumkę.
Marszczenie w talii wyszczupla oraz ukrywa niedoskonałości.


Moim zdaniem kostium jest wart swojej ceny.
Idealnie dopasowuje się do sylwetki, jest solidnie wykonany, lekki a ja czuję się w nim bardzo dobrze.
Zamówiłam go w moim rozmiarze 38.


Wybrałam strój jednoczęściowy, ponieważ na brzuchu mam jeszcze kilka widocznych "tygrysich śladów" po ciążach. Niby jestem do nich przyzwyczajona, jednak swobodniej się czuję kiedy są zakryte.
Druga sprawa, nie dorobiłam się jeszcze idealnie płaskiego brzuszka, więc te marszczenia rzeczywiście fajnie wszystko maskują.
Jestem z niego bardzo zadowolona. Służył mi przez całe wakacje, ubieram go za każdym razem na basen i ciągle jest w idealnym stanie :) Polecam!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka