Kalinka testuje produkty z Lidla


W ubiegłym miesiącu dotarła do nas paczka od Lidl Polska!
Kalinka wszystkie produkty przetestowała i dziś możemy się z Wami podzielić naszymi wrażeniami :)



Pieluszki jednorazowe Toujours


Zanim zaczęłyśmy testowanie, wiele się o nich nasłuchałam. W większości były to bardzo dobre opinie. W końcu przyszedł czas na nas.
Pierwsze wrażenie po rozpakowaniu paczki było mega pozytywne.
Wcześniej używaliśmy pieluszek Dada oraz Tesco Loves Baby, które w porównaniu do Toujours są znacznie grubsze. Za to z wyglądu Toujours bardzo przypominają Pampersy, na szczęście jeśli chodzi o cenę, różnica jest ogromna....
Co możemy powiedzieć o nich dziś po 2 miesiącach testów?
-  nie zawiodły nas ani razu
- są bardzo chłonne, nigdy nie przeciekły, nawet po nocy
- rzepy trzymają się bardzo dobrze
- odparzeń ani wysypki nie zarejestrowaliśmy
- wkład pieluszki nie roluje się

My z radością przy nich zostajemy, tym bardziej, że codzienne zakupy robimy głównie z Lidlu, więc wszystko mamy teraz w jednym miejscu :) I oczywiście pieluszki bardzo polecamy!





Chusteczki nawilżane Toujours


Jeśli chodzi o chusteczki to trzeba przyznać, jak na swoją cenę są ok.
Te które my testowaliśmy z aloe verą mają przyjemny zapach.
Kolejny plus to to, że nie było po nich żadnego podrażnienia ani uczulenia.
Dokładnie czyszczą pupę i wszystkie zakamarki.
Podczas wyjmowania chusteczek z paczki nie ma problemów.
Jest niestety jedna rzecz przy której się zawiodłam.
Gdy kończyła się paczka, wyciągałam chusteczki, które były bardzo mokre.
Z ostatniej wręcz wycisnęłam wodę.
Ale ogólnie oceniamy je na + :)




Mleko modyfikowane Bebiprima



Nasi stali obserwatorzy wiedzą, że Kalinka jeszcze do niedawna była karmiona piersią.
Dopiero od dwóch tygodni, gdy musiałam ją odstawić od cyca, zaczęła pić mleko modyfikowane.
Zanim to się stało, mleko Bebiprima, które dostaliśmy do testowania, dodawałam do kaszek Kalinki na śniadanie.
Jeśli chodzi o smak, nie było żadnych problemów. Kaszki wcinała bardzo chętnie, więc jej smakowało.
Od kiedy pije mleko z butelki, również pochłania całą butlę z apetytem.
Nie było żadnych problemów z brzuszkiem ani z kupką :)
Polecamy!



Obiadki i deserki Bebiprima



Możemy z czystym sumieniem powiedzieć, że obiadki uratowały nam życie! 
Dostaliśmy je akurat w momencie, gdy Kalince zaczęły wychodzić ząbki i na dodatek byliśmy na wyjeździe.
Dokładnie tak samo jak to było u Majki, podczas ząbkowania Kalinka odmówiła wszystkich dań, w których znajdowały się grudki i większe kawałki.
Do testowania dostaliśmy słoiczki po 4 miesiącu, które mają konsystencję papki, a więc były idealne.
Kalinka bardzo chętnie się nimi zajadała. Wszystkie smaki zarówno obiadków jak i deserków bardzo jej smakowały jak widać na zdjęciach poniżej :)
Problemów z brzuszkiem ani z kupką nie było żadnych.
Produkty Bebiprima są dokładnie przebadane, bezpieczne i bogate w cenne składniki odżywcze, takie jak witaminy i minerały, więc jest w nich wszystko co najlepsze do prawidłowego rozwoju maluszka.
Więcej informacji na stronie: http://www.bebiprima.pl/
Bardzo je polecamy :)




2 komentarze :

  1. My też byłyśmy zadowolone z tych pieluszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz bebiprima produkty zobaczyłam u mojej siostry, ktora przyjechała z dzieckiem z Niemiec w odwiedziny. Zabrakło mi kaszki dla mojego malucha, więc siostra mi ją dała. Miała tego sporo. Syn jadł, aż uszy się mu trzęsly. Potem zobaczyłam, ze Lidl ma te produkty, więc drugie dziecko jest tylko na produktach bebiprima. Polecam

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka