Najcudowniejszy prezent od losu na koniec roku ♥

Dopiero teraz zaczyna do mnie docierać, że to się dzieje naprawdę....
Na początku grudnia (zmuszona przez moje psiapsiuły forumowe) zrobiłam test ciążowy.
Byłam pewna, że będzie negatywny... miesiączka spóźniała się dwa dni, a ja czułam, że dostanę ją w każdej chwili.
Przed moimi oczami ukazał się inny obraz - DWIE KRESKI!
To była niesamowita radość, szok i łzy mieszały się z niedowierzaniem!
Na drugi dzień powtórzyłam test - ilość kresek nie uległa zmianie :D


Planowaliśmy drugie dziecko, ale wiedząc, jak długo było nam dane czekać na Majkę, nie wierzyliśmy, że to wydarzy się tak szybko :)
Potwierdza się, że blokada psychiczna jest wielką przeszkodą.
W oczekiwaniu na pierwsze dziecko bardzo mocno nad tym rozmyślałam, dopiero gdy odpuściłam pojawiła się Majka.
Tym razem raczej nie miałam czasu myśleć na ten temat :D... blokady nie było, w ciążę zaszłam w trzecim cyklu od momentu gdy przestałam karmić Majkę piersią i wróciła miesiączka :)
Potem wizyta u lekarza wszystko potwierdziła :)

Mdłości męczą mnie tak samo jak w pierwszej ciąży :P
Zostały cztery tygodnie do ukończenia trzeciego miesiąca więc czekam na ten czas z niecierpliwością :)
Brzuszek mam już nawet trochę widoczny ;)

Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy bijące serduszko naszego maleństwa, czułam identycznie to samo wzruszenie, które czułam przy Majce ♥



Nasza rodzinka powiększy się na początku sierpnia ♥
Wiem, że łatwo nie będzie, ale wiem też, że na pewno damy radę! Jesteśmy przeszczęśliwi :)
Od jutra miałam wracać do pracy - jak widać los chciał inaczej ;)

21 komentarzy :

  1. Ciocia Isska - prawdę Ci powie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje!!! rosnijcie duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najserdeczniejsze gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! to najwspanialsza nowina jaka kobieto może usłyszeć w życiu:) Przypomniały mi się nasze 2 kreseczki z zeszłego roku:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, cudownie! :D :* Buzi w brzuszek! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję moja córeczka jest z sierpnia super dzieciaczki się wtedy rodzą ;) u mnie druga ciaza naszczescie juz dobiega konca w styczniu:) i niedługo córcia zobaczy braciszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko będzie dobrze, będzie pięknie, ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.
    Ja 1 dziecko też mam z sierpnia a 2 już za 3 miesiące ;-)
    Nasze dzieci będą z tych samych roczników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) No proszę i kolejna podobna sytuacja :) Roczniki 2013 i 2015 rządzą :D

      Usuń
  9. Whaaat?! GRATULACJE! cudowne wieści :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja nadal pamiętam Twój wpis po urodzeniu Niny :)

      Usuń
  10. Wiec to nie tylko ummnie tak było. Myśmy o pierwsze dzieciątko starali się ponad pol roku i juz miałam stresa, z każdym okresem coraz większego... Myslalam ze z drugim będzie tak samo albo jeszcze gorzej bo wiadomo, z wiekiem płodność spada. A tu praktycznie jeden cykl "prób" ;-) i dwie kreski. Ja mam termin na koniec czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! :) za drugim razem już jest większy luz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyli to ominęłam!?! Jak, nie wiem bo cię śledzę! No to ponowne oo insta gratki! Rośnijcie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na to że nasze dziciaczki są w tym samym wieku i do tego drugą ciąże mamy termin na sierpień ;) i mnie 8 sierpnia
    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    http://agus0391.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Maj-Ka-Love © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka